SCM player skins

♥ heartbeat montel ♥
♥♥ si montel ♥♥

sentuh gambar untuk navigator ♥♥



story ♥ heartbeat ♥

link here klik klik

hi , assalammualaikum , here we go ♥♥ gadis pinky :D


♥♥ forever LOVE ♥♥



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Lylyaa Syakiela
Others:   


monink :)

heyy :) moning semuaa urg 
yeyeh yeyehh !! semangat niee nak pegi mandi mandi :D
tapi tak mandi pagi lagi

haha * giler lah kod budak ini 

japjap !! alamakk !! bangon bangon je perut rase kosongg sangat !!
apahal ?? ** sebenarnye memang dr malam tadi lapa
( tp anep tak bg makan malam skunk )
[ untuk kebaikan aku jugak lahh kod ]

so ; then aku pon begergas lah ke dapur ' rumah nenek ' aku untuk mencari sesuatu yang boleh dimakan :)
** alamak tak ade apeape lahh !!

pikir punye pikirr , aku rase aku tau nak makan ape
**semalam aku dah cakap dengan anep yg aku teringin sangat nak makan benda nie 
_anep cakap aku mengidam ea_haha
^^bukan mengidam tapi ngadeII^^

nak tau aku teringin nak makan ape ??
---> __________ jemputII ikan bilis arr _____________
agagaga !! sumpah sedap ;
n now nak pegi menggorengnye !!
daaa `~~'
lotz of love :)