SCM player skins

♥ heartbeat montel ♥
♥♥ si montel ♥♥

sentuh gambar untuk navigator ♥♥



story ♥ heartbeat ♥

link here klik klik

hi , assalammualaikum , here we go ♥♥ gadis pinky :D


♥♥ forever LOVE ♥♥



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Lylyaa Syakiela
Others:   


barbeque FAMILY bedu :)

heyya !! semalam kan kan :) aku g umah nendaa aku dekad cahaya baru **kampung kod :)
then , papa ku terase bagai nak makan yang teramat sangat 
** tak kan nak makan kad umah nenek kan ??
rumah nenek pon tak ade urg masak :)
then ; kami pon balik 
---> otw balik tue papa cakap dye rindu cucu die :)

(: DANISH RAYYAN :)


** anak kazen aku bukan anak aku keyhh :)

then kami pon pegilahh ke rumahh family aunt aku :)
^^ rupe-II nyer dorg nak wat barbeque .
alamak dapat rezeki terpijak pulak family aku :)


** husband kakaa sedare aku yg sempoi sedang memanggang ikan :)


^^ nyumnyumm :) 
then kami pon makan nie :)

tengss family ZARUL :)